Pressmeddelande | 28 apr, 2003 | 19:56

Beslut vid ordinarie bolagstämma 2003

Pressinformation från AB Fagerhult Vid ordinarie bolagsstämma i AB Fagerhult beslutades om utdelning med 3,00 kronor per aktie. Till styrelseledamöter omvaldes Eric Douglas, Anders Frick, Björn Karlsson, Fredrik Palmstierna, Göran Wirenstam och Bo Eveborn. Som ny styrelse-ledamot invaldes Anna Bernsten. Gustaf Douglas har avböjt omval och ny styrelseordförande blir Anders Frick. Bolagsstämman beslutade ge styrelsen rätt att återköpa egna aktier till maximalt 10% av aktiekapitalet under tiden till nästa bolagsstämma. I övrigt hänvisas till tidigare utsänd delårsrapport. Habo 2003-04-28 Upplysningar kan lämnas av verkställande direktör Bo Eveborn eller ekonomidirektör Ulf Karlsson, tel 036-108500. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/28/20030428BIT00990/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/28/20030428BIT00990/wkr0002.pdf